
LÄHTÖTILANNE JA HAASTE
Wilfan 5 vuoden takuu kaikissa tuotteissa on poikkeuksellinen toimialalla. Yleensä takuuaika kattaa kilpailijoilla pisimmillään 3 vuotta. Wilfa ei ole aiemmin nostanut mainonnassa kyseistä etua esiin.
Nyt oli aika kertoa kansalle tämä ilosanoma ja vieläpä isosti.

INSIGHT
Löydöksemme oli, että kuluttaja ei tee suoranaista ostopäätöstä tuotteeen takuupituuden mukaan, mutta se voi olla valintakriteeri viimeisessä vaiheessa tasavahvojen tuotteiden vertailussa.
Näin päädyimme näkemykseen siitä, että muistijälki pitää jättää nimenomaan Wilfan kohdalla 5 vuoden takuun ympärille. Wilfa brändinä edustaa pohjoismaista tyyliä ja designia. Design tuotiin kampanjaan visuaalisuuden kautta.

KONSEPTI.
Konseptuaalinen ajatus lähti klassisesta kysymyksestä: ”missä näet itsesi 5 vuoden päästä”.
Ihmisillä tämä liittyy kehittymiseen ja muutokseen, mutta kodinkoneen näkövinkkelistä vastaus edustaa pysyvyyttä. Kodinkoneen vastaus on: ”tässä”. 5 vuoden takuu takaa sen.
Kysy lisää projektista

Account Director
— Anna Siltanen
anna.siltanen@kauas.fi
040 134 4090