”Teemme siirtymää tuotantopainotteisesta talosta strategisempaan ja kokonaisvaltaisempaan kumppanuuteen.”
Kauas Creative, Helsingissä toimiva brändi- ja markkinointitoimisto, ilmoittaa luovan tiiminsä laajentumisesta kolmen uuden rekrytoinnin myötä.
Vanhempi luova suunnittelija Anna Holopainen liittyy Kauas Creativeen lähes kahden vuosikymmenen kokemuksellaan brändien rakentamisesta, luovista konsepteista ja strategiasta. Aiemmin SEK:n riveissä työskennelleen Holopaisen vahvuus on kuluttajatuoteosaaminen. N2:lta tuttu AD Yasir Al-Ani puolestaan saapuu taloon erityisesti kattavan B2B-puolen brändiosaamisen kera. Kolmas vahvistus tiimiin on graafinen suunnittelija Annika Leppäaho. Kauas työllistää uusien rekrytointien myötä 14 ihmistä.
Kauaksen operatiivinen johtaja ja HR Janita Suojanen kertoo henkilöstömäärän kasvattamisen johtuvan painopisteiden muutoksesta:
– Teemme siirtymää tuotantopainotteisesta talosta strategisempaan ja kokonaisvaltaisempaan kumppanuuteen. Asiakkaat toivoivat meiltä nimenomaan tällaista partneruutta.
Kauas tavoittelee runsasta kasvua.
– Haemme yrityksenä yli 50 prosentin kasvua liikevaihdossa panostamalla bränditason ja strategian kumppanuuksiin. Ensimmäisen kvartaalin lukujen perusteella näyttää siltä, että tavoite toteutuu, Suojanen jatkaa.
Silti Suojanen korostaa, että alalla tapahtuvat muutokset vaativat jatkuvaa hereillä oloa:
– Ennen kaikkea meillä on toive siitä, että osaamme alalla olla joustavia ja sopeutua. Toivomme myös kaikille muille alalla toimijoille hyvää näiden hankalien aikojen jälkeen.
Kauas perustettiin alun perin työntekijöiden hyvinvointi keskiössä.
– Rekrypäätöksiä pohdimme pidemmän aikaa. Olemme panostaneet ihan alusta alkaen työntekijöiden hyvinvointiin. Olemme hereillä sen suhteen, että tekijöillä olisi hyvä olla talossamme, Suojanen korostaa.
Lue koko uutinen